divendres, 4 de maig del 2012

el món de la joia

La tardor passada vaig començar la meva aventura en el món de la joieria. Vaig fer unes classes a Foixà, a Susana Alonso Escola de Joieria, amb la Susana, aprenent com fer un calat (amb la ballarina, amb la serra), com treballar amb fil de metall, soldar...

I per altre banda, a l'hivern vaig fer un trimestre al C.C Patí Llimona, amb l'Anna Estany de la Torre, aquí el resultat del curs : 1.Arracades en plata,acabat per dins martellejat i oxidat, cantons i part de fora brillants. 2. Arbre, penjolls en llautó, amb una pàtina en verd i l'altre la copa de l'arbre amb la tècnica martellejat. 3. Anell en plata i cuir, una part he dona textura amb la tècnica martellejat. 4. Fermall en fil de plata,martellejat.

Hi han algunes peces que les haig d'acabar: al fermall li vull posar uns fills de colors, l'anell l'haig de llimar i enganxar cuir, de moment no el puliré perquè m'encanta la pàtina que ha quedat a veure cap on evoluciona! l'arbre en negatiu i positiu segurament faré un mòbil i falta un penjoll en forma de fulla en plata, a l'octubre vinent a veure si l'acabo al taller de l'Anna!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada