dilluns, 4 de juliol del 2011

Cadires Thonet


Cadires Thonet, model 14 (Michael Thonet 1885), les vaig trobar als Encants, va ser un autoregal, pel meu aniversari de l'any passat, no m'ho podia creure, hi eren autèntiques!!.
Al decapar la fusta, faig tenyit, va quedar un to de fusta molt bonic i vaig decidir, deixar-les el més natural possible. Les vaig restaurar amb el mètode tradicional, és a dir,  la tècnica a monyeca, però ho vaig fer amb el material que vaig comprar ecològic: el mata corcs, el vernís i la cera ecològica. El resultat m'agrada molt, és molt agradable treballar amb aquesta gama ecològica, si us interessa saber més sobre el tema a eco-live.es

Si voleu donar una ulleda al web thonet.de, és una empresa que fins el dia d'avui encara continua, renovada, això sí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada